2012. április 25., szerda

1ST BIRTHDAY!


forrás: weheartit.com

Hey!

Ma van a napja, hogy megírtam életem első sminkblog bejegyzését. El sem hiszem, hogy eltelt egy év! Mostanában tudom, hogy alig írok, de gondoltam erről azért illik megemlékezni.
Ez idő alatt 112 ember nyomta meg a Követés gombot, úgy gondolva érdemes olvasni a blogot. Köszönök, mindent! Köszönöm a kommenteket, visszajelzéseket, díjakat és mindent!



Sajnos mára már nem nagy a lelkesedésem a blogolás felé, mint régen, ezt bizonyára észre is vettétek..
Talán még lesznek bejegyzések, de úgy érzem, lezárult egy korszak. Sőt, biztosan lesznek mert várok pár csomagot(Oasap, Ebay) és lesz pár sminkelésem is..

Középiskolai tanulmányaim felénél járva, úgy döntöttem fogászati asszisztens és dentál higénikus leszek..előtte a kozmetikus-sminkes volt a terv évekig..Jó nagy fordulat, mi? :D A sminkelést nem akarom teljesen elhagyni, valahogy azt is akarom majd csinálni a felnőtt életemben, amit Amerikába tervezek. Persze még ez sem biztos, de most úgynézki.

Nem mondom még ki a végleges Good-Bye-t,mert hébe-hóba még fogok írni, de most úgy érzem, rendszeres bejegyzésekkel nem fogok már jönni...egy ideig biztosan nem.

Remélem nem haragszotok, és, hogy tetszettek a bejegyzések és a blog!
Minden egyes követőmnek hálás vagyok, szép és kellemes napot Nektek! :)

Sincerely
             TaylorK.

2 megjegyzés:

  1. haragudni nem fogunk csak nagyon kár :(( én imádom a blogodat :))

    VálaszTörlés
  2. Szia! A blogomon találsz egy meglepetést:D Hátha újra belevágsz a blogolásba, kár lenne elengedned ezt a tehetséget,ami benned van. Puszi

    VálaszTörlés