2012. június 23., szombat

The four elements-EARTH feat. Mich. + Nails.

Hey!

Újra eljött a közös post ideje, a mai téma a föld volt. Kihívás volt. Hát nem nagyon mennek nekem ezek az extrém fantázia-sminkek. Lássuk be béna vagyok ehhez, ez Mich munkaköre. :D

Amúgy brutál fáradt vagyok mert ma volt életem első komolyabb sminkelése. Esküvőre sminkeltem a menyasszonyt egy koszorúslányt és még két lánykát. Féltem, hogy elrontom (főleg a menyasszony sminkjét), de azt kell mondjam, egész jól sikerültek, ha lesznek képek mindenképpen megmutatom őket! :)


Az az ág cucc nagyon nem kellett volna.

Az ott felül ág próbál lenni........próbál!










Sajnos nem tudtam olyan képet csinálni ahogy élőben látszik a bronzosítás.
 Ez talán megközelíti a valóságot.



























Mich alkotása ITT. Gyönyörű mint mindig. :)




És a körmöm. Ha más bejegyzést írok akkor meg kell mutatnom milyen zsírbrutálállatjó ez a körömlakk!
Fekete moyra + Essence pelyhes lakk(Essence nail art-special effect topper: 08 night in vegas. 549Ft-Rossmann.). Szerelem.































Sincerely
             TaylorK.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése